D-VEC is the main business of DAIWA, a fishing
of outdoor sports and leisure, and is a comprehensive manufacturer of outdoor sports and leisure products.
A fashion brand launched in 2017 by GLOBERIDE, Inc.
D-VEC is an apparel brand based on the technology and functionality cultivated in the fishing scene, with a comfortable urban lifestyle
The theme of the brand is support for comfortable urban living.
Continuous participation in Rakuten Fashion Week in 2017 and PITTI IMAGINE UOMO in 2018.
D-VEC under the direction of ALMOST BLACK designer Nakajima started in 22SS.
Inquire Here
D-VECは、フィッシングの【DAIWA】を主力事業として
展開する、アウトドアスポーツレジャーの総合メーカーの
グローブライド株式会社が2017年にスタートしたファッションブランド。
フィッシングシーンで培われた技術力や機能性をベースとしたアパレルブランド『D-VEC』は、快適な都市生活の
サポートをテーマに掲げている。
2017年 Rakuten Fashion Week、2018年PITTI IMAGINE UOMOに継続的に参加。
22SSよりALMOST BLACKデザイナー中嶋氏ディレクションによるD-VECがスタート。