WHOLESALE

BRANDS

©2022 




The brand name is derived from the French “déjà vu,” which refers to the sensation of feeling something fresh as if it were something completely new, even though you have experienced it many times before.

It is also the moment when we become aware of familiar things from a new perspective, and discover that everyday objects hold surprises and new possibilities.


The core of Vuja dé's design, which combines elements of both Japanese tradition and the West, is the pursuit of refined minimalism.

Based on the five principles of quality materials, minimalism, wearability and versatility, timeless aesthetics, and sustainability, Vuja dé embodies a timeless and universal beauty that is both understated and timeless.

Inquire Here



ブランド名はフランス語の “déjà vu” に由来し、過去に何度も経験しているはずなのに、まるで全く新しいもののように新鮮に感じる感覚を指しています。

また、それは馴染みのあるものを新しい視点で捉え意識することで、日常的なものが驚きや新たな可能性を秘めていることを発見する瞬間でもあります。



Vuja déの日本の伝統と西洋の要素を併せ持つデザインの核は、洗練されたミニマリズムの追求です。

「上質な素材」「ミニマリズム」「着やすさと汎用性」「タイムレスな美学」「サステナビリティ」という5つの理念を軸に、控えめでありながらも時代に左右されない普遍的な美しさを体現しています。













︎    THE WALL CO., LTD. ©2022